Nie masz konta:
Masz już konto:
Wypróbuj serwis przez 2 miesiące za darmo
Pomiń łącza nawigacji
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności. Logując się do serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
  1. Funkcje reazlizowane przez serwis:
  2. Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
  3. Rejestry VAT sprzedaży i zakupów
  4. Podatek dochodowy i VAT
  5. Fakturowanie (faktury w PLN i walutowe)
  6. Księgowanie wystawionych faktur
  7. Płatności ZUS
  8. Pliki JPK
  9. Prowadzenie słowników (kontrahentów, cenników, rejestrów sprzedaży, ...)
  10. Ewidencja przebiegu pojazdów
  11. Ewidencja należności
  12. Dowody wewnętrzne
  13. Analiza dochodów
  14. Integracja z serwisem Allegro i aplikacjami e-Sklepu
  15. Zarządzanie uprawnieniami upoważnionych osób

Samodzielne prowadzenie księgowości firm rozliczajacych się
na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów

Pomoc księgowej od chwili zarejestrowania

 - księgowość jednej firmy obsługuje jedna osoba

 - księgowość wielu firm obsługuje wiele osób, głownie dla BIUR RACHUNKOWYCH

Nie trzeba instalować żadnych aplikacji. Wystarczy jedynie założyć konto w serwisie.

Serwis działa analogiczne do systemów bankowości internetowej.
Jest programem, który do pracy wymaga jedynie podłączenia do internetu.
Serwis zapewnia oprogramowanie z aktualizacjami oraz czuwa nad bezpieczeństwem Twoich danych.

 
    Jak to działa:
  1. logujesz się w serwisie
  2. wprowadzasz informacje o przychodach i kosztach, które trafiają do Księgi Przychodów i Rozchodów oraz rejestrów VAT (u Vat’owców)
  3. po zakończeniu miesiąca:
  4. drukujesz Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów oraz rejestry Vat
  5. generujesz deklarację Vat-7 bądź Vat-7K, którą możesz złożyć:
  6. - drogą elektroniczną, gdzie „podpisem” może być informacja o przychodach z zeszłego roku i wybrane dane osobowe
  7. - lub tradycyjnie w wersji papierowej
  8. serwis wylicza podatki oraz pomaga kontrolować płatności do Urzędu Skarbowego i ZUS
  9. raporty i wykresy umożliwiają szybką i przejrzystą analizę Twojego biznesu w zakresie jaki w danej chwili Cię interesuje (np. koszty telefonów lub przychody i koszty danego zlecenia),
 
 
    Konsultacje z certyfikowaną księgową przez e-mail bądź telefon:
  1. Wątpliwości co, kiedy i jak możesz wpisać do Księgi oraz rejestrów Vat rozwiejesz z pomocą księgowej.
  2. Istnieje również możliwość darmowej weryfikacji prowadzonej księgowości.
 
 
   Obsługa serwisu przez wiele osób, które mogą się zalogować z własnymi uprawnieniami do Twojego serwisu:
  1. Dostęp z każdego miejsca i o każdej porze do danych w serwisie po zalogowaniu mogą mieć upoważnione przez Ciebie osoby, np. Twoi pracownicy lub jeżeli prowadzisz Biuro Rachunkowe to również i Twoi klienci.
  2. Przy rejestracji deklarujesz czy chcesz by z serwisu korzystało więcej osób z różnymi uprawnieniami.
  3. Administracja uprawnień pozwala na ustalenie zakresu działania dla każdej osoby indywidualnie, np. do fakturowania, windykacji, integracji z Twoim e-sklepem, prowadzenia kilometrówki, wglądu do wpisów w Księdze.
  4. Przy obsłudze wielu firm, np. przez Biuro Rachunkowe uprawnienia nadaje się dla konkretnej firmy, co pozwala by klient Biura Rachunkowego miał pełne uprawnienia do fakturowania i wgląd do Księgi swojej firmy. Opłaty abonamentowe nie są uzależnione od ilości osób pracujących w serwisie, a od ilości firm obsługiwanych w danym miesiącu.
 
 
   Fakturowanie przez Internet:
  1. Serwis dostarcza narzędzie do wystawiania faktur przez Internet, w tym również faktur walutowych. Nie-vatowcy mogą wystawiać rachunki.
  2. Faktury możesz wystawiać w serwisie:
  3. wykorzystując cenniki i bazę kontrahentów,
  4. wpisując informacje ręcznie, lub
  5. na podstawie zamówień ze zintegrowanej sprzedaży internetowej dzięki integracji z Allegro i e-sklepami w serwisie Shopper.
    Jeżeli prowadzisz sprzedaż przez Internet, to możesz dzięki integracji pobrać informacje o zakończonych aukcjach, zrealizowanych zamówieniach. Wystarczy wybrać, które serwisy obsługują Twoją sprzedaż i wpisać wymagane parametry. Integracja nie zmusza do fakturowania, a jedynie pomaga zapanować nad księgową stroną sprzedaży. Dane z wybranego zamówienia/aukcji możesz modyfikować wystawiając fakturę. Nie każde zamówienie musi być zrealizowane w 100%. Nie każde zrealizowane zamówienie wymaga wystawienia faktury.

  6. Dowolne formaty numeracji faktur.
  7. Możesz prowadzić jeden rejestr faktur, czyli jedną numerację, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wystawiane w serwisie faktury pogrupować tematycznie, tak by każdy rejestr miał osobną numerację. To jakie to będą rejestry zależy od Twoich potrzeb.

  8. Cenniki
  9. Przy fakturowaniu możesz wykorzystywać wprowadzone przez Ciebie cenniki. Dla każdego cennika ustalasz pozycje w cenach netto lub brutto z odpowiednią stawką VAT lub stawką „np.” (nie podlega Vat).

  10. Faktury mailem wysyłane bezpośrednio z serwisu
  11. Serwis tworzy na podstawie wprowadzonych danych faktury w formacie pdf, które mają informację kiedy zostały stworzone i przez jakiego użytkownika. Możesz wysłać fakturę mailem bezpośrednio z serwisu, wtedy trafia ona do kontrahenta i jednocześnie na Twoją skrzynkę mailową (do wiadomości). Faktury te możesz przechowywać w formie drukowanej lub elektronicznej.

  12. Automatyczne księgowanie wystawionych faktur
  13. Masz pełną kontrolę nad księgowaniem swoich faktur. Ty decydujesz, które faktury, kiedy i w jakim miesiącu wpisać do Księgi Przychodów i Rozchodów. Takie podejście pozwala poczekać z księgowaniem wystawionych faktur, aż dostawa zostanie przyjęta przez klienta. Bądź nie księgować ich w ogóle, bowiem są np. wystawione na podstawie paragonu lub są proforma.

  14. Rozrachunki do wystawionych faktur terminowych.
  15. Kontrola nad należnościami i ewentualna windykacja pomoże Ci w utrzymaniu płynności finansowej.
 
 
   Księgowość na potrzeby podatkowe:
  1. Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
  2. Do Księgi można dokonywać wpisów:
  3. bezpośrednio wprowadzając informacje z dokumentów,
  4. automatycznie księgując dokumenty wystawione w serwisie, np.: faktury sprzedaży, dowody wewnetrzne,
  5. automatycznie księgując informacje o zapłatach do ZUS,
  6. na podstawie rozliczenia kosztów poniesionych na samochód prywatny w limicie Ewidencji Przebiegu Pojazdów,

  7. Rejestry VAT sprzedaży i zakupu
  8. Wprowadzając wpis do Podatkowej Księgi jednocześnie wskazujesz odpowiedni rejestr VAT i datę obowiązku dla VAT. Rejestry VAT grupują określone zdarzenia, pozwalając na prawidłowe rozliczenie się z podatku.

  9. Samoopodatkowanie podatkiem VAT przy zakupach spoza kraju i zakupie np. złomu
  10. Przy zakupach spoza kraju i w kilku przypadkach zakupu krajowego np. przy zakupie złomu, należy dokonać samoopodatkowania podatkiem VAT. Z początkiem 2013r. zniesiono wymóg tworzenia faktur wewnętrznych dla tego typu zdarzeń. Podstawą w serwisie do prawidłowego zaksięgowania i naliczenia kwot podatku należnego i naliczonego do deklaracji VAT jest faktura zakupu.

  11. Automatyczne naliczenie kwot w deklaracji VAT-7 lub VAT-7K
  12. Deklarację automatycznie generujesz po wprowadzeniu do Księgi KPiR wszystkich dokumentów z danego okresu. Informacje na deklaracji możesz uzupełnić bądź modyfikować, dotyczy to przede wszystkim terminu ewentualnego zwrotu podatku.

  13. Rozliczenie kosztów paliwa na samochody prywatne w limicie Ewidencji Przebiegu Pojazdów
  14. Dzięki prowadzonej w serwisie ewidencji przebiegu pojazdów (EPP) otrzymasz rozliczenie ile kosztów w danym miesiącu możesz zaksięgować. masz także możliwość exportu rozliczenia do pliku pdf.

  15. Kontrola nad płatnościami do ZUS
  16. Serwis pomaga sprawować kontrolę nad płatnościami do ZUS i co jest istotne przy naliczeniu zaliczek i rozliczeniu się z podatku dochodowego, identyfikuje każdą płatność pod kontem czy jest kosztem podatkowym, odliczeniem od dochodu, czy odliczeniem od podatku.

  17. Naliczenie zaliczek z tytułu podatku dochodowego i niezbędnik do zeznania rocznego
  18. Nie ma obowiązku deklarowania w ciągu roku informacji o uzyskanych dochodach. To jednak nie zwalnia z obowiązku naliczenia i oczywiście płacenia zaliczek na podatek dochodowy. W zeznaniu rocznym PIT musisz wykazać wszystkie wyliczone zaliczki i ewentualne odsetki od każdej zaliczki zapłaconej po terminie. Informacje te, łącznie ze składowymi wyliczenia, są zebrane w jednym miejscu. Przy naliczeniu zaliczek część informacji pobierana i aktualizowana jest automatycznie, natomiast część niestandardowych możesz wprowadzać samodzielnie (np. straty, inne odliczenia).

  19. Zamykanie rozliczonych miesięcy
  20. Funkcja zamknięcia miesiąca zabezpiecza przed przypadkowym księgowaniem do zakończonego miesiąca. Funkcja ta jest odwracalna.
 
 
   Księgowość na potrzeby zarządcze, analizy i raporty:
  1. Analiza dochodów daje szybki wgląd do uzyskanych wyników:
  2. tzw. bilans, czyli wyliczenie dochodu biorące pod uwagę ewentualne saldo remanentów (możliwość exportu do pliku pdf)
  3. podsumowania kolumn miesiącami dla wybranego roku

  4. Wykresy dają obrazowe, więc bardziej przejrzyste porównanie:
  5. przychodów i kosztów w każdym miesiącu
  6. uzyskanych dochodów w każdym miesiącu i narastająco od początku roku
  7. uzyskanej rentowności w każdym miesiącu i narastająco od początku roku

  8. Grupowanie zapisów z Księgi wg własnych potrzeb.
  9. W serwisie można tworzyć własne grup wpisów. Grupa może być określeniem np. dla:
  10. rodzaju kosztów (paliwo E95, telefony, czynsz, towary),
  11. rodzaju działalności, jako opis przychodów i kosztów związanych z obsługą danego zlecenia, projektu.
  12. Każdy zapis w KPiR, czy to dotyczący przychodów, czy kosztów, może być przypisany do wielu grup.

  13. Generator raportów (xls, pdf) na podstawie wpisów z Ksiąg z wielu lat
  14. Raporty mogą zawierać informacje pobrane z Ksiąg:
  15. z wszystkich wpisów,
  16. dla wybranego kontrahenta,
  17. przypisanych do wybranych grup,
  18. Raporty można tworzyć z dowolnego przedziału czasowego, np. od września 2010r. do czerwca 2012r.
  19. Informacje w raporcie mogą być zaprezentowane:
  20. syntetycznie (same podsumowania),
  21. analitycznie (szczegóły zapisów z Księgi).
  22. Raporty można eksportować do plików xls (Excel) lub pdf.
 
Dla programistów: WebAPI
Wszelkie prawa zastrzeżone
copyright INFRA SI sp. z o.o.
2010 - 2024